Шановні, Покупці! Просимо Вас уважно ознайомитися зі статтями Закону України «Про захист прав споживачів», що стосуються випадків вимагаючих повернення товару або його обміну, а також з нашими рекомендаціями. Уважно вивчайте інформацію про обраний товар, сміливо задавайте питання, що цікавлять Вас, наприклад, про якість продукту, характеристики і параметри. Заздалегідь ознайомтеся з правами і обов'язками споживачів.
Жирик А.О. надає покупцям (тільки приватним особам) право повернення або обміну товару протягом 14 календарних днів (не рахуючи дня покупки товару), якщо він не вказаний у переліку товарів, які неможливо повернути в законі «Про захист прав споживачів».
- Для здійснення повернення покупець повинен заповнити заяву на повернення і надати видаткову накладну.
- Повернення коштів можливе тільки після повернення товару.
- Всі додаткові умови повернення або обміну товару необхідно узгодити з менеджером компанії.
- Щоб уникнути неприємностей, при отриманні замовлення завжди перевіряйте товар, переглядайте уважно на предмет браку або інших дефектів.
З метою нормативного регулювання взаємодій споживачів товарів і послуг і виробників і реалізаторів товарів і послуг в Україні діє закон № 3161-IV «Про захист прав споживачів» (Надалі «Закон»), прийнятий 01.12.2005 року. Ви можете ознайомитися з наведеними нижче основними положеннями Закону, які допоможуть Вам відстоювати свої законні права, гарантовані державою.
Відповідно до статті 4 Закону, Ви, як споживач товарів і послуг, маєте право на: - захист своїх прав з боку держави;
- належну якість продукції та обслуговування;
- безпеку пропонованих товарів і послуг;
- точну, справжню інформацію не тільки про продукцію, її асортимент та якість, але і дані про виробника і/або реалізатора (виконавця);
- звернення до суду та інших уповноважених державних органів при необхідності захисту прав споживача, передбачених Законом, у разі їх порушення.
Крім прав стаття також передбачає і деякі обов'язки споживача.
Купуючи товар, Ви зобов'язані: - перед використанням продукції ретельно вивчити інструкції з експлуатації;
- звернутися до продавця товару при виникненні додаткових питань про правила і умови експлуатації до початку використання продукції;
- дотримуватися правил, заходів безпеки та особливості експлуатації товару;
- використовувати продукцію виключно за призначенням;
- з метою запобігання негативних для споживача наслідків використання товару – дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки і передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів такого роду.
Перевірка якості продукції покупцем здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки або обумовлюється сторонами при складанні договору. Якщо товару немає в наявності, то Ваша вимога повинна бути задоволена не пізніше, ніж через 2 місяці після написання заяви. В іншому випадку, за Вами залишається право пред'являти вимоги щодо повернення грошових коштів або заміни товару на аналогічний з перерахунком вартості покупки.
Якщо вартість нового товару такої ж марки, моделі і т.п. змінилася, то при заміні дефектного товару
перерахунок його ціни не проводиться. Перерахунок вартості проводиться у разі заміни на аналогічний товар іншої марки або моделі. Причому при збільшенні вартості нового товару перерахунок проводиться щодо ціни товару в момент обміну, а при зменшенні вартості – щодо ціни в момент покупки.
Грошова сума за неякісний товар може бути компенсована в день повернення товару, або протягом наступних 7 календарних днів, але не пізніше.
У статті 9 Закону говориться про права споживача у разі придбання товару відповідної якості. Якщо з якої-небудь причини Ви не можете користуватися купленим Вами якісним товаром (через розмір, модель, колір або інші причини), за Вами залишається право замінити його на аналогічний товар.
Але є і деякі обмеження на обмін (повернення) якісного товару.
Обмеження № 1.Обміняти (повернути) якісний товар можна, якщо він не був у вживанні (не використовувся), не порушена упаковка, зберігся товарний вигляд, споживчі властивості, всі аксесуари, пломби, ярлики, наклейки, етикетки, а також документи, видані покупцю при продажі товару.
Обмеження № 2.Існує перелік непродовольчих товарів, які не можна замінити, або повернути, якщо вони якісні. Перелік складається з 27 пунктів і є вичерпним. З переліком цих товарів ви можете ознайомитися в
додатку 172-94-п до ЗУ «Про захист прав споживачів» Вимоги споживача розглядаються тільки після пред'явлення товарного чека, що підтверджує покупку, повної комплектації товару, заводської упаковки, на якій є штрих код, гарантійного талона (якщо такий є), а в разі придбання товару неналежної якості — при наявності акта (з круглою печаткою) авторизованого виробником Сервісного Центру з фіксацією факту про наявність «істотного недоліку» у придбаного товару.
Заміна товару або повернення грошей можливо тільки при дотриманні всіх умов і процедур, описаних вище і передбачених законодавством України.
Вам буде відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо: - з моменту придбання товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
- товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
- при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
- відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару, або гарантійний талон, повна комплектація товару або порушена упаковка.
Возврат товара происходит бесплатно в случае использования услуги "Легке повернення" от перевозчика Нова Пошта. В других случаях доставку возвращенных товаров оплачивает покупатель по тарифам перевозчика.